Je winkelwagentje
Je winkelwagen is leeg. Laten we dat veranderen!
Besteed nog eens €10 voor gratis verzending!
AA Wireless - Draadloze automatische Android-adapter
$69,99
$59,99
Je spaart
Hoeveelheid
Oeps! Er is iets misgegaan. Alstublieft klik hier om het opnieuw te proberen.

AAWireless 2 wordt dit jaar uitgebracht

3 min. read
Published on
15 januari 2024
Subscribe to newsletter
By subscribing you agree to with our Privacy Policy.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

AAWireless was een van de duizenden exposanten op CES 2024 in Las Vegas. In het bijzijn van de wereldwijde tech-industrie hebben we de release aangekondigd van ons aankomende product: de AAWireless 2.

Nieuw ontwerp, nieuwe functies

Voordat we een definitief prototype maakten, hebben we de tijd genomen om input van klanten te verzamelen over het ontwerp van onze nieuwe Android Auto-adapter. Om te beginnen zal hij kleiner en compacter zijn dan zijn voorganger, in overeenstemming met de feedback van gebruikers die we hebben ontvangen. Het meest opvallende verschil is echter een multifunctionele knop waarmee gebruikers de koppelingsmodus kunnen openen en eenvoudig tussen verschillende telefoons kunnen schakelen. Daarnaast blijft de AAWireless 2 een stabiele en snelle draadloze verbinding bieden met Android Auto™, waardoor gebruikers geen kabel hoeven te gebruiken om verbinding te maken.

Draadloos Android Auto

De AAWireless 2 is een beter ontworpen en gebruiksvriendelijker vervolg op de AAWireless 1, maar met hetzelfde doel: draadloze Android Auto betaalbaar en eenvoudig maken. CEO Emil Borconi-Szedressy zegt: „Onze focus is om draadloze Android Auto in zoveel mogelijk landen beschikbaar te maken. Hoewel er wereldwijd zoveel Android Auto-gebruikers zijn, zijn de meesten nog niet op de hoogte van deze technologie.”

Releasedatum en pre-order

Hoewel we nog geen exacte releasedatum kunnen geven, kunnen we wel zeggen dat de AAWireless 2 eind Q2 of begin Q3 zal worden uitgebracht. Tot die tijd kunnen mensen nog steeds de AAWireless 1 kopen, die ook na de release van de AAWireless 2 ondersteund blijft via regelmatige firmware-updates.

Mensen die de AAWireless 2 vooraf willen bestellen, kunnen zich abonneren op onze lijst met pre-orders.

How you reached this page:
Products
Category page

Ontvang nieuws over aankomende producten

Meld je aan voor onze mailinglijst om nieuws te ontvangen over nieuwe producten, kortingen en meer.

Door op Aanmelden te klikken, bevestigt u dat u akkoord gaat met onze Algemene voorwaarden.
Dank je wel! Je inzending is ontvangen!
Oeps! Er is iets misgegaan tijdens het verzenden van het formulier.