Je winkelwagentje
Je winkelwagen is leeg. Laten we dat veranderen!
Besteed nog eens €10 voor gratis verzending!
AA Wireless - Draadloze automatische Android-adapter
$69,99
$59,99
Je spaart
Hoeveelheid
Oeps! Er is iets misgegaan. Alstublieft klik hier om het opnieuw te proberen.

De verkoopprijs van AAWireless is aanzienlijk verlaagd in de VS, het VK en de EU

2 min. read
Published on
11 oktober 2023
Subscribe to newsletter
By subscribing you agree to with our Privacy Policy.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Dankzij verschillende optimalisaties die zijn geïmplementeerd in het productieproces van de AAWireless-adapter, zijn we verheugd een aanzienlijke prijsverlaging aan te kondigen. Vanaf vandaag bedraagt de verkoopprijs voor de draadloze AAadapter slechts $69,99 in de Verenigde Staten, £59,99 in het Verenigd Koninkrijk en €69,99 in de Europese Unie. Deze prijsaanpassing weerspiegelt onze toewijding om draadloze Android Auto toegankelijk te maken voor een breder wereldwijd publiek.

Productiekosten

Deze prijsverlagingen zijn het resultaat van een uitgebreide evaluatie van ons productieproces, waarbij we verschillende efficiëntiemaatregelen en kostenbesparende maatregelen hebben geïmplementeerd. Door onze toeleveringsketen te verbeteren, componenten effectiever in te kopen en onze productiemethoden te stroomlijnen, kunnen we de productiekosten van de AAWireless Android Auto-dongle verlagen. Door deze verlaging van de productiekosten kunnen we de voordelen rechtstreeks doorberekenen aan onze klanten. Ons doel is altijd geweest om onze klanten innovatieve draadloze technologie te bieden tegen een betaalbare prijs. Met onze dongle hopen we je dagelijkse rijervaring te verbeteren.

Draadloze Android Auto voor iedereen

We begrijpen dat toegankelijkheid en betaalbaarheid cruciaal zijn bij de aankoop van producten zoals de AAWireless-dongle. Door deze prijsdaling is onze AAWireless-adapter nu scherper geprijsd met behoud van de uitzonderlijke kwaliteit en prestaties die onze klanten gewend zijn. Of u nu een tech-liefhebber, een professional of een gewone gebruiker bent, AAWireless biedt een naadloze draadloze ervaring voor een breed scala aan apparaten. We zetten ons in om ervoor te zorgen dat onze producten voorop blijven lopen op het gebied van draadloze technologie en tegelijkertijd kosteneffectief blijven, en deze prijsverlaging is een bewijs van die toewijding. Bedankt voor je voortdurende steun en we kijken ernaar uit om je in de toekomst nog meer uitstekende innovaties te bieden.

How you reached this page:
Products
Category page

Ontvang nieuws over aankomende producten

Meld je aan voor onze mailinglijst om nieuws te ontvangen over nieuwe producten, kortingen en meer.

Door op Aanmelden te klikken, bevestigt u dat u akkoord gaat met onze Algemene voorwaarden.
Dank je wel! Je inzending is ontvangen!
Oeps! Er is iets misgegaan tijdens het verzenden van het formulier.